tomorrow

YES! imorgon blire å kolla på lägenheten, hoppas vi får nycklarna
då så vi kan flytta in!! :D längtar typ ihjäl mig, pompan är hemma nu
och liam ligger i soffan och sparkar :) mina sötnosar <3

Bettis om du läser det här så, ja haha jag kommer ihåg när vi skulle
klippa lugg på mig, du jag och annica skulle göra det samtidigt.
saknar verkligen den tiden med dig, vi var med varandra varje dag.
SAKNAR DIG! PUSS

Nu är min mamma hemma hoppas det blir mat snart och hoppas att
vi ska käka nå gott för jag håller på att hungra ihjäl! :p
Idag har jag dessutom varit jätte duktig tjej! jag har städat i köket,
hallen, andra hallen och vardagsrummet :) sen plockade jag ur och in i
diskamaskinen. jag har också varit ute och gott och gjort 5min kola :)
gott gott. Slynes senare, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0