tjooosan

sitter hemma hos pompan :) har svin tråkigt
har dessutom blivit förkyld, jätte roligt? njee
i veckan blire inte mycket, kommer bara sitta här hos pompan
och mysa med liam tills han kommer hem från skolan
om en vecka ska lille man vaccineras mot nå skit, typ fyra olika
vaccin. inte roligt, hoppas allt går bra.
förhoppningsvis ska jag få klippa mig om en vecka också, är så jävla less
på mitt långa hår. jag vet inte hur jag ska klippa det men nånting blire väl.
slynes senare! hejjs

My wish for today: lägenhet nästa? :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

He kom gå bra med sprutan, är bara en spruta dom kör så :)

2010-03-22 @ 14:58:32
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0