new

Har klippt mig nu (för ett tag sen), det är inte mycket kortare och så har jag lugg. blev väl ganska nöjd är lite
ovan att se mig i spegeln med lugg men det tar sig. Idag ska pompan hem för att hämta skorthögen (epan)
så han ska käka hemma, kommer hem hit senare på kvälln.
Liam sover i sin vagn nu, mendans jag var och klippte mig  gick morfar och liam +svea på affären.
Nu väger liam 5870gram och är 62cm lång, han växer fort man han ska väga mer så
de är bara att pumpan i han mat ;) Han är lite extra grinig när han är vaken sen han vaccinerade sig
men det är inge farligt. Igår hade han lite feber men han har inge feber idag och där dom
stack är det typ inte svullet så det är ju bra :)

Så här blev det när jag klippte mig.
 

slynes senare, hejjs!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Blev jättebra i håret!

2010-03-30 @ 15:46:36
Postat av: rebecka

Det vart jättesnyggt Issa! :)



Haha kommer du ihåg i sjuan då vi skulle klippa lugg på dig ?...;)

2010-03-31 @ 10:08:48
URL: http://reeeebs.bloggplatsen.se
Postat av: Sabina

sexy mamaaaaaaa ;D

2010-03-31 @ 14:52:27
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Shiiet vad fint det blev! :D

2010-04-01 @ 12:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0