hej, haha igen!

förlåt för att jag inte har lagt in nå bilder på liam och för att jag inte har skrivit nått :P
jag suuuuger! haha sry.
Nytt; Jag och min älskling pontus har förlovat oss :) underbart! 14/2 -10 <3
Liam är två månader idag! Grattis min ängel! (L)
Jag hoppar av skolan, och börjar läsa igen när liam går på dagis :)
Eftersom att jag hoppar av skolan innebär det att jag kommer vara hemma
jämt eller varannan vecka åtminstone ;) så jag ska börja blogga igen
och lägga in bilder på liam och min älskling pontus :) jag kan säkert bjuda
en på mig själv ;) haha! skojja bara.
Btw; bilder är på G :P min kamera har inga batterier men det ska jag fixa
så nu blire webb cam ;)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0