trött

jag är helt jävla slut men ändå så sitter jag här vid datorn.
Liam sover i sängen, pompan har nyss somnat han mår inte speciellt bra.
tycket jätte synd om min älskling. <3

I helgen som var så var jag pompan liam och liams farmor och farfar i haparanda!
det var hur kul som helst, vi var på ikea och dessutom for vi till finland som bara låg
några meter bort. jätte coolt tycker jag. Liam fick en ny overall av farmor och farfar som
dom köpte i finland, sen så köpte vi en tavla, klocka och lite annat smått och gott till
lägenheten som vi förhoppningsvis får flytta in i till helgen.
snart blir det dop för liam och födelsedag för camilla som fyller fjortis!
längtar tills liams dop för dom kommer alla från norge som inte har sett liam!!

Idag har jag pompan och moster camilla varit på badhuset och badat, det var jätte roligt
och avslappnande. då var mormor barnvakt :)
Nu ska jag nog ta och försöka sova, imorgon ska jag lägga in bilder från haparanda!
slynes sen, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0