booring

Sitter i köketnu, mamma sitter och tar en smoke.
hon sitter också vid dator. Pompan är i tv-rummet med min
pappa typ(?) som också sitter vid datorn tror jag. Liam plutten
sover ute i sin vagn, har han  gjort länge nu och de är inge kul.
saknar typ honom (a) haha fast sen när han är inne med oss
och börja grina då blire inge roligt :p Ha!

Idag har jag gjort så här mycket (..) pompan har varit hemma och fixat
med epan som tyvärr gick sönderi åkullsjön på väg hit, han for sju i morse och
kom typ hem fyra eller nått. det sög, sen har min moster varit på besök.
sen hare väl inte hänt nå mer. på fredag blire ume stan!!!
mormor är barnvakt, pompan går i skolan så det blir bara jag, skööönt ;)
Ska köpa en klännig till liams dop lite annat smått och gott förhoppningsvis
och en dop present till liam :)
Sen på torsdag kväll kommet peps från norge!! Farmor, tante, jonas och vegar :)
kommer bli hur kul som helst! eftersom dom inte har sett våran lilleman.
senare ikväll ska jag lägga in bilder då vi var i haparanda våran lilla familj och liams
farmor och farfar :) dessutom var vi i finland också ;)
slynes senare, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0