friluftsdag

             

             
  
             

             

             

             

Vi hade friluftsdag idag på skolan, då valde jag foto med rakel och alice, ida också
men hon kunde inte komma idag tyvärr.. :) Så då tog jag dom här bilderna med min 
samsung kamera, 10,2 megapixel (: den är skit bra tycker jag! :) jag blev då nöjd med
bilderna (: men jag fick inte träffa pontus speciellt mycket idag men snart är det helg :)
Lääängtar otroligt mycket efter dig min älskling! Du fatta seriöst inte hur mycket du betyder
för mig, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! Du är mitt allt och jag
älskar dig av hela mitt hjärta!<3 saknar dig gubben min. (:
Prata med amanda idag också, hur länge sen som helst som jag hörde hennes röst så det 
kändes jätte jätte konstigt men jag är suuuuper glad att jag fick prata med henne idag hoppas
att vi träffas snart också! Sen så hoppas jag att jag också får träffa en annan person :)
BETTIIIIIIS!! hörde att du skulle till alice hoppas jätte mycket att du kan komma förbi en 
sväng, JAG SAKNAR DIG!! :* men nu ska jag se idol så njut gärna av mina bilder så hörs 
vi senare! (: Hejsvejs!!            

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0