sooft dag?

Har nyss haft engelska, nu ska vi ha svenska egentligen men gunell
är sjuk sen typ två veckor tillbaka ;P han har typ serisöt dött xD
så nu har vi bara en lektion kvar(matte) och den börjar halvtre och pågår till
halvfyra, haha så jävla dryyygt! jag vill fara hem och sova hela dagen lång!
min pappa for till norge i morse vilket suuuuger faktiskt. jag kommer
sakna honom jätte mke! stackars mamma, måste sova själv..
Sen så ska han passa på då han är hos min farmor att berätta lite saker
HAHA jag är svin nervös över vad hon kommer att säga, sen min farfar
och mina stora systrar + typ resten av släkten där borta xP haha
det kommer nog gå bra, om nu inte farmor får typ en hjärtattack ;)
Nu sitter jag med alice, hon jobbar på datorn:) jag väntar på att pontus ska
ringa mig :):) ÄLSKAR DIG JÄTTE MKE GUBBEN! saknar dig grymt mke!
Imorgon ska pontus vara hemma hos mig!! :D det kommer blii jätte kul jag längtar
jätte jätte mke, för då får jag sova med han ;] (inget snusk!) hehe
vi hörs sen!  hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0