mer, mer och mer ;*

Jag blir bara mer och mer kär i min lilla älskling pontus lundberg!
Pontus om du läser det här så ska du veta att du är verkligen
det absolut  bästa som någonsin hänt mig! <3
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, imorgon är det den 15sept :*
Det bästa datumet som finns, 15sept 07 mitt livs bästa dag! <3

HAHA jag sög ju fan hur mke som helst imorse :P
Jag och ida trodde att vi började kl tio så vi stressade gärnet till skolan
sen när vi kommer dit säger våran lärare att vi har den lektionen imorgon kvart
i tio, haha. jag har alltså gått omkring med fel schema så egentligen skulle
vi börja tio i tolv, men jag och ida stanna kvar på skolan och käka lunch vid elva :)
stuvade makaroner och korv, jäääätte gott! :D
hörs sen, hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vi är ju självklart bäst! ;)

2009-09-14 @ 23:12:25
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0