lan ;P trååååååååkigt? ;)

förlåt för att jag inte har skrivit något i helgen, har varit hur jävla sjuk som helst! ;P
jag var hemma från skolan i fredags för att jag hade värst ont i kroppen och magen,
sen så blev jag typ dö sjuk under fredags natten och sen på lördagen. Jag fick 38
graders feber sen så hade jag ont i hela kroppen ont i både rygg och mage kunde knappt gå,
jag trodde att det skulle vara så hela helgen men på i natt så blev allting bättre, jag kunde sova
typ hela natten för första gången sen så sovde jag till halv ett, till skillnad från lördags morgonen
då jag steg upp halv åtta ;P HAHA! nu mår jag mycket bättre, har ingen feber eller nå sånt men
jag har lite små ont i magen men inge farligt :):):) så nu sitter jag hemma hos pontus :):):):)
han och alle ska lana så jag sitter bredvid och skriver och spelar på min dator :P
haha jag kommer aldrig orka vara uppe hela natten med dom jag kommer säkert gå och lägga
mig eller gå och sätta mig framför tv;en :):):)
Min pappa kom hem idag också, har saknat honom jätte mycket!! :):) min farmor fick ju reda på
allt som hänt nu och så hon tyckte typ bara synd om mig och pontus och hon tyckte att vi var för unga
sen så tante mona skrattade bara när hon såg en bild på min mage som pappa hade tagit :P HAHA!
jag var typ värsta nervös men dom reagera ju bra ;);)
JAG ÄLSKAR PONTUS LUNDBERG MER ÄN ALLT ANNAT!! lycka till med att spela gubben! <33 :*:*:*:*

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Han ser lite för taskig ut, men har mår faktiskt bra nu :P



Haha du oroade dej i onödan hela tiden om det där med din farmor :)

2009-09-27 @ 22:26:04
URL: http://pellersson.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej, gumman. Gillar din blogg jätteskarpt. <3<3<3 Ps. farmor hälsar till dig!. Kram mamma

2009-09-30 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0