:)

Lääängtar tills imorgon, hoppas älsklingen kan sova hos mig då! :)
SAKNAR DIG BETTAN, och dig amanda!!!
känns hur bra som helst att jag skickade sms till dig, jag saknar verkligen
dig och jag hoppas så grymt mke på att vi kan bli kompisar igen och snart träffas.. </3
måste träffa dig snart också bettis!! :D kändes jätte bra att prata med dig idag,
kommer ringa dig snart igen! :D hehe :)
Älskar seriöst skolan nu, jag är typ värsta trött men jag är glad att jag valde
jennings, tkr synd om alla er som inte valde den skolan, BAJS PÅ ER! :)
Älskar dig av hela mitt hjärta pontus, vet seriöst inte vad jag skulle ha gjort utan dig <3
Du är verkligen mitt ALLT!! (L)  puss på dig! :*

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Jag saknar dig också Isabell, vi måste försöka få tillbaka kontakten, börja prata mer. Så att vi kommer någonstans! Det kommer säkert ta lite tid, men med tiden kommer det också bli bättre!

2009-09-09 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0