älsklingen & jag ;]

HAHA innan pontus skulle åka med bussen hem idag så tog vi lite bilder ;]
dom flesta är oseriösa så klaga inte! ;) haha   ÄLSKAR DIG PONTUS!! <3
 Du är min söta lilla ängel <3 
 Alltid du och jag mitt gullefjun ;)
 HAHA älsklingen hade roligt med kameran ;)
 haha snacka om världens gulligaste!! :]

                                                         
                                                Jag älskar dig mer än vad du någonsin
                                              kommer att förstå, puss på dig min gullegris<3;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju verkligen hur underbar som helst hjärtat mitt <3

2009-09-29 @ 22:24:07
Postat av: Linnea

Vad fin du är i håret Isabell! :)Kram!

2009-10-14 @ 19:02:58
URL: http://linneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0