ååH!

SLUTA SNACKA EN MASSA SKIT!!! ni vet ju ingenting om det som hänt, så lägg
ner det istället för att gå omkring och säga massa saker som inte ens är sant?
speciellt du sandra söderström! lägg ner! eller haru svårt att typ vara normal?
Istället för att sprida massa rykten kan du väl fråga mig personligen om vad som är sant och inte?
eller är du för feg? du blir inte direkt populär för att du sprider falska rykten? HAHA
så jävla löjligt!!

JAG ÄLSKAR PONTUS LUNDBERG!  <3 det finns ingen i hela världen jag hellre
vill vara med! <3 alltid du och jag   + Ä.J.L.R.K

Kommentarer
Postat av: Ronja

Inte ovanligt att hon går runt och snacka en massa skit.

2009-09-22 @ 17:46:12
Postat av: Liza

vad är det hon har sagt?

2009-10-01 @ 18:59:16
URL: http://lizasbuster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0