Tv, data nerd!

HA HA HA! jag är världens nöörd :) ser Idol samtidigt som jag sitter vid min dator ;)
Rocktemat är inte dåligt hittills :) :)
Älsklingen skrev världens gulligaste kommentarer till mig (a) haha
Måste bara skriva att jag älskar honom såååå mycket, och han är verkligen
världens underbaraste i hela världen! Och tänka sig att han älskar mig! :D:D
jag är världens lyckligaste i hela världen, kanske inte just nu eftersom min lilla
älskling inte är här utan är sjuk hemma, fast han har ingen feber nu :D :D
hoppas han är feberfri imorgon får då kan han kanske KOMMA PÅ SÖNDAG!! :D:D
ÄLSKAR DIG JÄTTE MYCKET PONTUS SAKNAR DIG SOM FAN!! Hoppas du blir
frisk snart mitt hjärte gull! :D Här kommer en bild till dig, bara till dig(a)
Jag är din och bara din FÖREVIGT!

Puss på dig min älskling! :*

hejjs!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Haha nej det är lungt, mkt bättre nu! :D saknar redan min pratglada och extemt possetiva issa! Kraaaam! Hur ska jag så ut tills näst, nästa måndag?

2009-10-24 @ 00:15:33
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0