tjolahopp

hejsanhejsan, sitter på svenskan nu och har grymt tråååkigt :(
ska göra en analys av filmen Ringaren i Notre Dame, Ida är inte här
just nu hon sitter på nå elevrådsmöte. Det suuuuger x) jag orkar seriöst inte
jobba har svin ont i min rygg (som vanligt) sen så är jag tröttare än allt!! xD
blir typ gaaalen ;) Pontus är hemma och är sjuk, hoppas han inte typ har svin-
influensan :/ Saknar honom jätte mycket! Krya på dig älsklingen! <3
Snart så äre looov :D hur kul som helst, ifall pontus är frisk då ;)
Ska typ inte göra nå mycket,  bah slappa, sova och myyyyysa med magen och älsklingen  (a)
Vad ska ni andra göra för något roligt? :)

Nu ska jag nog fortsätta jobba, hehe lär ju inte gå bäst men :):)
Hare bäst hörs sen!
JAG ÄLSKAR PONTUS LUNDBERG MER ÄN NÅGOT ANNAT!! <3
hejjs!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej!

Jo det har hänt en massa saker, både bra och dåligt.

Jo jag skulle gärna prata med dig om de om du har tid eller så<3

JA!!, näe inte vad jag vet :)

ska du?

SAKNAR DIG!<3<3<3

2009-10-22 @ 15:16:13
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0