sry

förlåt för att jag inte skrivit på nå dar ;P
har haft fullt upp typ, haha! ;) håller på med ett arbete
nu inom etik, det suuuuger för jag fattar seriöst ingenting!
vi fick en religion och jobba med, då tänkte ju jag att det inte alls skulle vara
svårt, jag skulle ta reda på fakta om katoliker, hur jävla lätt är de på en skala??!
jag hitta seriöst ingenting! blir ju fan CP i huve!
Sen så är min älskling här!! :D han kom i söndags kväll :D
på lördagen hade ju jag skrivit att vi inte kunde vara med varann men jag överaskade
pontus och for hem till honom för hans syrra kom hit och hämtamig :):)
pontus blev såklart glad men han satt och spela cs när jag kom så han var ganska
sur på datorn för det gick inge bra för han ;) sen så senare samma kväll skulle jag hem men
då följde min sötnos med :D fast han for senare på kvällen :( så den kvällen slutade i tårar (a) :/
haha men på söndagen så for vi och hämta honom typ tio på kvällen ;) haha!!
men imorgon ska han typ hem och jag ska stanna kvar här hemma och det kommer SUGA STORT!!
men jag ska hem till honom på fredagen i så fall men vi är ju ändå utan varandra två dagar och två nätter :(
men nu ska jag vara lite social med min älskling och slänga datorn åt HELVETTE för ingenting går ju
som jag vill det!! hare bäst så hörs  vi sen! :)
JAG ÄLSKAR PONTUS LUNDBERG!! <3
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0