sooooova.. ;O



Nu känner jag faktiskt för att hoppa i säng men jag tänker vänta
på min lilla älskling, han sitter hemma och lirar Cs så jag tror jag väntar
tills han också ska lägga sig (a) hihi
Saknar dig suuuuper mycket gubben, hoppas det blir så att vi är med varandra
imorgon annars kommer jag seriöst att dö!! x)
Imorgon blir det ganska slappt, har tre lektioner och jag slutar kvart
över ett :):):) Och det bästa är att älsklingen också slutar kvart över ett! :D
jippi!!  så det blir skit bra :)
men sov så gott allesammans så hörs vi imorgon!
ÄLSKAR DIG SVIN SVIN MYCKET PONTUS! Alltid du och jag gullefjun <33 ;*
hejjs!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Haha jo jag skulle ha gjort det :P Haha men visste du inte det? Jag har ju hoppat över 5 klasser, Jag e ju så smart ;) Började 1an när jag va 2 Haahaha!

2009-10-01 @ 23:04:41
URL: http://pellersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej, saknar dig med!

Asså det är inte jag som har gjort min design...det är min kompis stina (stinaas.blogg.se) som har gjort den åt mig:) Jag kan absolut ingenting om hur man designar bloggar, sorry(A)

2009-10-02 @ 09:37:59
URL: http://ceciliao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0