sent inlägg

förlåt för att jag inte hörde av mig igår, hehe glömde (a)
ligger i älsklingens säng nu, han sitter och spela på sin dator :P
Har gjort ganska mycket idag faktiskt, först  var vi på leo's lekland haha
hur kul som helst faktiskt! :):) for med pontus familj och pontus mosters
familj :) sen så träffa jag min kusin Janita och hennes småttingar :)
suuuper kul att träffa hon, har saknat henne ganska mycket!
Sen så gick vi på stan ett tag, efter det for vi hem käka middag och pontus
spela lite på sin dator ;) senare for vi på aros fortet i stan på megazone :) jätte
roligt! for dit med Malin, Annica, Robin och gubben såklart! :):) sen så kom vi
hem för en timma sen :) Nu är jag gaanska så slut, ska väl sova snart om nu
älsklingen kan slita sig från sin dator, hehe (knappast) ;);)
sov så gott allihopa!! hörs kanske imorgon ;)
Älskar dig så grymt mycket pontuslundberg <3 du betyder mer än allt för mig
mitt gullefjun, utan dig kan jag inte leva.
hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0