poooooooop

Nu sitter jag hemma hos pontus, har typ inte skrivit inlägg på länge sry ;]
det är skit kul att äntligen få vara med pontus fast han har varit hos mig
två gånger den här veckan, hihi :D :D TACK ÄLSKLING DU ÄR UNDERBARAST! <3
skööönt som fan med helg, men jag måste typ plugga för vi har prov i medicinsk grund kurs
och data nästa vecka, HAHA IG nästa då!? ;) men min lilla ida kanske kan hjälpa mig hehe ;)
Skolan äger fett p.g.a IDA hon är seriöst BÄST! skulle inte klara skolan utan dig ida! :D <3
nu ska jag bara sitta här i soffan och se TV med min älskade gullegris och käka gooooodis :)
ha en suuuper bra helg, det blir nog fler inlägg kanske senare ikv ;) pontus ska väl lira som vanligt ;)
hare så bra tills vi hörs igen!
JAG ÄLSKARPONTUS LUNDBERG AV HELA MITT HJÄRTA!! <3
Btw, tio veckor kvar typ.. inte mycket (a) hihi
Hejjs!

Kommentarer
Postat av: rebecka

hehe jo det gör hon, tror jag har sett hon några gånger ;)

puss saknar dig! <3

2009-10-16 @ 23:11:56
URL: http://reeebs.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: Kanske till någons lilla plutt som kmr om ca 10v :] hihi!

2009-10-16 @ 23:59:23
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0