palla

Asså jag orka fan inte gå i skolan, jag orkar absolut inte
gå nånting typ? om jag sitter i vårat tvrum åsså ska jag gå till
köket då får jag typ ont i magen och det är skit jobbigt. sen så
orka jag typ inte heller cykla, jag kan inte sitta i skolan även om jag
sitter med rak rygg så får jag skit ont i mina revben? så jag måste
typ ligga ner och då blir lärarna typ irri? aja.. får väl härda??
sen så suuuuger den här dagen, var hemma från skolan, hade bara en
lektion men iallafall.. sen så saknar jag pontus obeskrivligt mke, han har
prao hela veckan så honom ser man ju ingenting! suuuger balle!
haha jag är typ hur jävla less och sur som helst! allt suuuuger just nu xP
hörs sen!
Älskar verkligen dig pontus<3 önskar så så så mycket att du var här.
saknar dig för mycket för att vara utan dig en dag till.. <3
hejjs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tkr synd om dej! :/

2009-10-05 @ 20:21:18
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0