myyyys

Sitter och se tv nu med älsklingen :) (jägarna på canal+ SF kanalen)
mamma är också här med oss :) hon får sina axlar masserade med en apparat ;)
lilla syster sitter framför datorn tror jag ;) hehe data neerden ;)
vi har det ganska myyyysigt tsm, ska väl snart
kanske gå och lägga sig :) är faktiskt ganska
trött ;) Sen så har jag inte jobbat något mer med
arbetet för jag fattar ingenting! :O xD men det blir väl å jobba
med det imorgon då älsklingen far hem, han ska dessutom
hämta sin epa imorgon sen så ska han hämta mig på fredag typ :)
det kommer suga stort när han far imorgon men man får väl härda ;)
Nu ska jag lägga mig bredvid min älskade prins och se tv :) (a)
Hörs imorgon, sov gott allihop!
JAG ÄLSKAR MIN PONTUS LUNDBERG! <3
hejjs!

Kommentarer
Postat av: rebecka

hej issa.

Åhhh, jag såg det inte förens nu...och sen så var jag med Alice också...det sög...hade jättegärna viljat komma till dig!

Hoppas det funkar nån annan gång! :)

SAKNAR DIG!!

Puss

2009-10-29 @ 13:25:51
URL: http://reeebs.blogg.se/
Postat av: Ida

Har han skaffat en epa nu? :P

2009-10-30 @ 18:10:07
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0