lördag, boooring

ja idag är det lördag, vilket alla typ ser fram emot förutom..... JAG :D
den här lördagen kommer seriöst suga FETT! pontus är hemma hos sig
och jag är hemma hos mig, hur värt är det på en skala? jag vill att han ska
komma hit.. :( men vi vill vänta tills han är riktigt frisk, jag vet inte om han
har någon feber idag. han hade då inte det i går, det är ju bra :)
men det suger att han inte är här..
Just nu så sitter jag i tv-rummet med pappa, han sitter och ser fotboll
det är också tråkigt för det är inga bra lag som spela ;)
Sen så dricker jag lite oboy :) har inte fikat nått, hehe tog lite kakor ist :):)
Jag saknar dig svin mycket pontus. det suuger utan dig<3
Hoppas du mår bra så du kan komma imorgon, Älskar dig svin mycket
mitt hjärte gull! puss på dig <3
hörs sen, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0