Kärleken blir bara starkare!

  Jag älskar verkligen dig Pontus Lundberg!
Du betyder så enormt mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig <3
Du gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden, Du får mig att känna mig vacker, älskad och behövd.
Jag ber dig att aldrig lämna mig för jag kommer verkligen aldrig att lämna dig. Du är den enda för
mig, den enda jag vill ha, du är min. Jag är fan stolt över att du älskar mig och ingen annan.
Tack älskling, du är världens mest undberbaraste människa. Puss på dig <3 <3



Thihi, nu ska jag fika sen ska jag lägga mig så titta gärna på bilderna och njuuut ;)
Hare bäst och sov gott, håll ut bara en dag kvar i skolan sen looov! :D
Jag älskar pontus lundberg såklart! (a)
hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0