jobbig dag.

Det är en jävla jobbig dag idag..
känner mig inte speciellt pepp på nånting.. Saknar min pontus jätte mke<3
Ville inte äta nån middag heller, fast jag är ju självklart tvungen
men jag var inte alls sugen. Sen så är jag värsta trött, vill bara ha min
älskling här.<3 Och han är inte speciellt social nu heller för han lirar CS
haha gulligt x)
Längtar tills imorgon för då får jag vara med mitt gullefjun <3
Fast jag vill vara hemma, för pappa är hemma i helgen han var ju borta förra
menmen vi får se hur det blir med det. :J
men ha en bra kväll allesammans!
ÄLSKAR DIG SVIN MKE GUBBEN MIN<3 SAKNAR DIG OTROLITG MKE.. <3
Hejjs!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

näe det gjorde jag inte (A) :] <3

2009-10-01 @ 22:05:21
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0