Jag älskar dig.


Till dig min älskling.
Hoppas du ser det här, om du gör det så ska du veta att du är mitt
allt och jag älskar verkligen dig mer än något annat i hela världen!
Jag kommer aldrig kunna förklara för dig hur mycket du betyder för
mig eller hur mycket jag behöver dig vid min sida.
Jag vill tacka dig för att du finns här för mig ständigt, för att du valde
att älska mig framför alla andra tjejer, för att du älskar mig för den jag
är, för att du står ut med mitt humör även fast det kan vara svårt ibland.
Jag är så enormt lycklig med dig, varje dag med dig, varje sekund
med dig gör mitt liv värt att leva. Utan dig vore jag ingenting. Det finns
verkligen ingen som är så undberbar som du, så grymt omtänksam,
så jävla bra eller snygg som du. Jag kommer verkligen aldrig att lämna
dig för utan dig kan jag inte andas, jag kan inte leva utan dig pontus.
Så snälla lämna aldrig mig heller. Hoppas du nu förstår lite grann hur
mycket jag älskar dig, behöver dig och hur mycket du betyder för mig.
Sen så ska du veta att jag saknar dig jätte mycket, jag tänker på dig hela
tiden och håller tummarna för att du ska bli frisk.
Stora pussar och kramar på dig mitt hjärte gull. Jag älskar dig.
Från din älskling Isabell.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos ;) fattar inte hur du kan va så fin medans jag typ e en degklump haha :P du betyder verkligen allt för mig gumman min <3<3 älskar dig som satan hjärtat mitt <3<3 lämnar aldrig dig sötnos PUSS <3 skriver sms sen ska käka nu svin stora pussar och krmar från din sjuka pojkvän HEHE :P ;) <3<3 PUSS /din pontus

2009-10-23 @ 17:03:45
Postat av: Ida

naaaaw, vilken gullig kommentar! :D

Fiiiiin bild´n! :D

2009-10-24 @ 00:17:17
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0