svinis vaccin

hejsan allihopa! :)
har inte varit i skolan idag p.g.a. ont i ryggen och tröttare än allt annat!
Sen så har jag vaccinera mig idag mot sviinis, inte roligt måste jag säga!
Helvette så jävla irriterad jag var, kom typ dit halv två till vårdcentralen
hur jävla mycket folk som helst stöört! Sen så fick jag en lapp där mitt
könumer stod, C66 och dom var typ på Anånting.. när jag och min sötnos
kom dit. Så vi satt där och vänta å vänta, kl blev tre och då skulle pontus
hem så då fick jag sitta där själv xD hur jävla kul va de på en skala!?
När kl var halv fem, då dök mitt nummer upp och jag fick ta sprutan som
tog en sec. Inte värt asså HAHA! sen så hata jag sprutor, och den där gjorde
fan ont tkr jag :P inte värd dag lixsom ;)
Men skööönt blire imorgon med fredag, min älskling ska vara hos mig i
helgen inte dåligt :)) vet inte vad vi ska göra men, imorgon ska vi göra en
marräng tårta för skojjs skull, haha! ;) det var tänkt att vi skulle göra det idag
men det blev ju inte eftersom jag skulle vaccinera mig ;P
Jag har också lämnat in min dator till min data lärare Daniel, ska få hämta den
imorgon hoppas han har kunnat fixa den annars dör jag ju! Har tänkt lämna in
den i typ fyra veckors tid nu men jag har glömt varenda gång, HAHA! skills ;)
menmen ska dra nu så vi får höres imorgon!
Sen vill jag bara säga till min underbara pontus att jag älskar honom
så otroligt mycket och han är den fiinaste i hela universum! Jag lämnar
aldrig dig mitt lille gullefjun, PUSS (L) <3
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0