snabbis

hej ett lite snabbt inlägg här och nu :)
sitter och ska plugga inför prov imorgon, HAHA
kom på det idag för ida sa det ;) ska ha provet imorgon
första lektion dessutom ;) SUG! men det ska nog gå bra
jag vet ju vad jag ska plugga på och så, vi har prov
om demenssjukdomar :) jätte roligt, tagga!!
sen så saknar jag min PONTUSS!!!!!!! :( <3
Älskar bara dig gubben min, du är mitt everything! <3 PUSS
Träffa amanda idag, var med hon värsta länge, hur jävla kul som helst!!
Hon är guldvärd, vad som än händer!! PUSS PÅ DIG AMANDA! :D
nu ska jag plugga hörs sen kanske :):)
hejjs!

Min älskling är en CS neeerd! :D haha sötnos! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda !

Var riktigt kul ! Måste göras om snart !! :D

2009-11-03 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0