smärta x)

Sitter hemma helst ensam utan min underbara pontus :(
det är aaas tråkigt men han ska komma till mig imorgon! :))
det kommer bli hur bra som helst! <3
Sen så har jag svin ont i ryggen, har haft det hela dagen :(
det gör seriöst jätte ont. Sen så har jag en till tråkig
nyhet, våran älskade alice byter skola imorgon.. :(
Hon har bytt till Östra, VI KOMMER ATT SAKNA DIG ALICE!!! <3 :(
Imorgon kanske vi också får veta vad vi fick på vårat data prov
jag hoppas jätte mycket att jag får G på båda men det är inte
speciellt troligt eftersom min datorn har nå CP fel ;) hehe
Jag ska lämna in den till min lärare på torsdag om jag kommer ihåg (a)
hoppas ni andra har det bättre än jag, hörs kanske sen ikv!
Jag älskar min pontus hur mycket som helst. Han är verkligen
världens mest underbaraste kille som finns, jag kommer aldrig
att lämna dig mitt lilla hjärte gull! <3 STORA pussar på dig! :*
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0