pain in my rygg

Hejsanhejsanhejsan!
har inte skrivit nått på länge för vårat internet har varit pajj!!! :P
nu sitter jag på lektion och jobbar med nå arbete om katoliker :(
det är svin tråkigt och svin jobbigt, dessutom så har jag AS ont i min rygg!
Jag hittar ju inge fakta heller, har haft lektion i en och en halv timma nu
sen så äre en halvtimma kvar.. :( JAG SAKNAR PONTUS! <3 :(
Idag när jag slutar ska jag träffa amanda en snabbis, kommer bli jätte
roligt! :) :)
Pontus rullar på med sin epa, haha det är jätte roligt, tyvärr så ska han hem
idag men han sa att han ville komma imorgon så vi ser väl hur detblir :):)
JAG ÄLSKAR PONTUS LUNDBERG!! <33333 (a)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0