less

asså snart lovar jag att jag kommer få nå jävla utbrott!
seriöst folk, nu får ni fan ta och skärpa er. Sluta tro på alla jävla
rykten, hur jävla omogna är ni på en skala?
och alla ni som sprider rykten, vad fan är det för fel på er?!
vad fan vet ni om mig, tydligen ingenting utifrån det jag har hört. haha ni
är ju så jävla pantade! Sluta sprida falska rykten, vad tjänar det till E G E N T L I G E N ?
Hur jävla störd tror ni att jag är? omoget säger jag bara :))

haha just nu så gör jag inget speciellt, sitter och slappar i min sköna säng :)
Är så jävla trött idag, det är fan inte sant. Sen imorgon från typ halv nio till elva
är det nationella prov i engelska, jag kommer aldrig orka! haha men jag får väl
försöka ändå :p Snart är det jullov, snart är det jul och snart så kommer min
och pontus lilla älskling :) Jag längtar men jag är så helvettes nervös.. :p
men det går säkert bara fint :) På onsdag så ska jag träffa min mentor och rektorn
eller min mamma, pappa och jag ska träffa dom och diskutera hur det blir med
min skolgång när lilla bebisen kommer :) Hoppas vi kommer fram till något bra :)
nej, nu ska jag fortsätta garva sönder åt dom små omogna människorna och jobba
lite matte kanske ;) vill bara hälsa tillmin älskling.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta Pontus, du betyder verkligen mer än allt för mig!
Du är min lilla ängel! Puss på dig! :* <3
hejjs!

Kommentarer
Postat av: L-Å

Bry dig inte om skitprat! Lägg inte ner din energi på det, satsa på er istället! Och lycka till med NP!

2009-11-30 @ 20:23:38
Postat av: Sabina

Det kommer gå skitbra allting med bebisen, det är alltid mer nervöst innan det är dax - då man väl är inne i det gåre bara hejsan!! ;)



PUSSBA!

2009-12-02 @ 09:09:08
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, de är helt sjukt va folk tror och säger hela tiden! :O

Lycka till med allt!

2009-12-05 @ 15:28:23
Postat av: Cecilia

Ta ingen skit! Inte från någon! De är absolut inte värda den energin från dig!



De som sprider falska rykten har bara helt enkelt för lite att göra. Det är ju tråkigt för dom att dom inte har nått annat för sig...



Syns till helgen. PUSS:*

2009-12-08 @ 19:52:41
URL: http://ceciliao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0