duktig tjej

jag har varit en riktigt duktig tjej idag :)) faktiskt stolt! ;))
jag harstädat mitt rum och då menar jag STÄDAT!
först så bar jag typ ut sängen sen så lite andra små bord typ ;pp
för jag skulle damsuga och skura och eftersom att jag har en så stor
magen kan jag inte böja mig ner speciellt mycket  ;)) haha!
efter det så rensade jag min byro där jag hade en massa grejer från skolan
och allt möjligt :pp efter det så bar jag in allting plus en till säng så jag
kan ha dubbel säng :)) så nu luktar det fräscht och det är jätte rent och fint :))
imorgon bär det av till stan med min älskling, ska handla julklappar åt
familjen pontus osv:)) måste ju passa på medans jag orkar ;)) fast jag vet inte hur
mycket jag kommer att orka imorgon, haha! ;pp då får jag träffa älsklingen!! :DD
jag saknar honom så mycket!!
Jag älskar pontus lundberg över allt annat! <3  Puss på dig gubben! :*
hejjs!

Kommentarer
Postat av: rrebeccaa tjernström

ååh, isabell.. ni verka så lyckliga du och pontus!

och jag lovar det kommer bli ännu mysigare med en liten skrutt till i ert liv tillsammans! jag önskar dig och er all lycka i framtiden! :)

2009-11-29 @ 18:06:38
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0