Dagens outfit (HAHA)

haha hade jätte tråkigt så jag och camilla
bestämde oss för att ha lite roligt och klädde på våran
lilla bebis lite kläder ;)

   
   
   
    Visst är hon söt? ;)) haha
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, har sovit ganska mycket och så..
jag fick i mig både frukost och lunch idag vilket var jätte bra, ska väl snart
käka middag också :)) Sen så har min älskling kommit förbi mig tre gånger
idag. Kändes hur bra som helst, har verkligen saknat honom jätte mycket.
Men nu är han hemma igen tyvärr, vi ska till stan på fredag (förhoppningsvis)
och handla julklappar medans jag kan ;)) sen så ska jag fara hem till honom
för vi ska på deras släktträff och käka grööt :)) det blir nog roligt, hoppas bara
jag har energin till att fara både till stan och sen till honom :))
Jag tog också kort på min älskling idag innan han skulle fara hem, asså han är
verkligen VÄRLDENS snyggast kille och han är BARA MIN! :DD

 Jag älskar dig så obeskrivligt mycket Pontus! du är mitt allt! <33
Puss på dig gullefjun! :*

hejjs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahahah så förbannat söt lillvovven är;)

2009-11-18 @ 18:23:02
URL: http://ceciliao.blogg.se/
Postat av: rebecka

NÄE SÅ SÖT HUND!!!

Du med för den delen ;*

2009-11-19 @ 21:13:22
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0