boring :)

Sitter på data lektionen nu, boring x)
Fattar ingenting!:O HAHA
Ida är inte här idag typ, det är inge roligt.. sen så är inte
alice heller här. Hoppas det går bra för henne! :)
IDA SVARA PÅ MITT SMS :))
Jag fick skjuss till skolan idag av min älskade pontus :) I hans nya epa ;)
haha jätte roligt xD
Sen så visade min data lärare mig igår att jag kan stoppa in mitt
minneskort från digital kameran in i datorn så jag ladda upp bilder igår! :D

HAHA! Jag älskar dig pontus lundberg :*
du är det bästa som finns i hela världen!! Utan dig är jag ingenting!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ni är så söta tsm! :)

2009-11-04 @ 12:38:16
URL: http://linneaogren.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, jag låg typ o sov när du skicka smsen ;) Men hoppa verkligen att du är på skolan på måndag för jag saknar dej otroligt mycket! Hur ska jag klara mej efter jul!? :(

2009-11-07 @ 02:53:18
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0