Bilder på vovven :)

Här kommer dom efterlängtade bilderna på våran voffsing :)
Btw, hon heter Svea :)








Annars idag har jag inte gjort mer än att vila, är så jävla trött och sliten..
Allt det här med sjukhuset och de, de vart nog lite för mycket. Ligger efter som
fan i skolan, har ingen lust att gå i skolan men vi får väl se hur det blir.
Jag saknar ändå att gå i skolan, jag saknar att vara på glatt humör och ha energi :/
Ida du får komma hit och ge mig lite energi, saknar dig!
haha juste min mage har förändrats ganska mycket, den har sjunkit ner ganska mycket
men jag vet inte om den har blivit större men det har den säkert ;) ska lägg in
nån bild på den lite senare idag så får ni titta :)) hehe
Sen så börjar min älskling bli sjuk igen, tycker så synd om han för han har också
missat mycket i skolan, han var ju sjuk förra veckan sen så hälsade han på mig
och tog hand om mig. Han är världens underbaraste! <3
Jag älskar honom över allt annat, längtar obeskrivligt mycket
efter att få träffa honom <3 Han är mitt everything! <3 :* :*
Krya på dig mitt lilla hjärte gull!

hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0