bankbank

sitter och lanar med pojkarna igen ;pp haha min älskling har mens idag
stackars liten (a) ;)) jag spelar också cs ikväll, haha det går inte bra kan
ja lova! :pp (a) Ikväll är det Pontus, biffen, bonden, alle, akki och jag :))
det lär väl bli som ett jävla dagis igen ikv som igår, alla sprang typ omkring
och skrek, alle är jätte rädd för mörkret hihi! sen så slår typ alla sönder
borden så fort det går dåligt och jag har då aldrig hört folk svära lika mycket
som dom här, cs är inge bra för små pojkar ;)) haha
jag hör av mig senare! :)) Lycka till älskling! älskar dig fast du får dina utbrott ;)
puss på dig! :* <3
hejjs!

Kommentarer
Postat av: rebecka

en liten kille, haha ;)

puss ;*

2009-11-26 @ 20:30:41
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0