oosch ;]

Det är riktigt varmt ute :) :)
Man ska inte klaga för då försvinner det säkert (;
SAKNAR REBECKA PETTERSSON, HELA MIN KLASS!! ;*
kommer bli jobbigt att börja en ny klass men det kommer säkert
gå bra :)    Det  har gått länge, men fortfarande blir jag lika besviken
varje gång? DU ÄR EN FJORTIS, jag fattar inte hur det kunde ske?
ursch, ursch, ursch, ursch, URSCH! äckligt!

Saknar dig pontus, hoppas du kommer imorgon på din bike ;) hehe
älskar dig jätte mke gullunge<3 PUSSAR ;*

Lars-Gunnar Karlsson, den bästa av dom bästa! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du, om du är i botsmark någon dag och har lite att göra är det bara att höra av sig! :)

Btw, det där fjortis, fjortis bla bla bla, jag håller med dig om det är samma som du snackade om på skolavslutningen! :)

2009-07-01 @ 19:09:21
URL: http://linneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0