..

Asså jag fatta inte, du är ju fan hur knäpp som helst!
För var dag som går utan dig så blir du bara mer och mer
en besvikelse i mina ögon. hur kan du vara en besvikelse?
det trodde jag verkligen inte om dig.. </3

Älskling kan inte du komma tillbaka nu, känns redan som en evighet!
Saknar dig så otroligt mycket, du är verkligen den bästa som finns i
hela världen. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, inget kan skilja oss åt.
hoppas du får det bra och roligt, men kom hem snart <3

Morfar, morfar, morfar.. alldeles för tidigt lämnade du oss.
Jag saknar dig mer än något annat, det finns så mycket jag
skulle vilja säga till dig. Jag önskar att allt bara var en mardröm..
Det här är fel, du skulle ju finnas föralltid. Jag önskar att du kunde komma tillbaka
jag älskar dig morfar, kommer aldrig glömma dig.
Du kommer alltid vara världens absolut bästa morfar <3  //din issa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Samma person som du var sur på på skolavslutningen?

2009-06-21 @ 11:32:16
URL: http://linneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0