:) (:

Snart sluta man skolan! :O
snacka om att det har gått snabbt,
imorgon ska man på killing beach ;) och sova
i tält med klassen :) kommer säkert bli roligt!
dom är ju bäst så! :) Men jag kommer ju självklart
sakna min älskling ;* Måste få tacka för
bästa helgen, för alla dagar jag får med dig. Är så
otroligt lycklig med dig min sötnos! :) Älskardig <3
Rockkonsert imorgon också :p haha jag skulle sjunga
men jag BANGA! :D förlåt men jag törs inte ;] Lycka till amanda
det kommer gå jätte bra för dig, för du är bäst!! :) saknardig.. </3
Nu ska jag sova, sen får jag träffa min pontus imorgon!! :D
Älskar dig av hela mitt hjärta pontuslundberg, du är den
absolut bästa som finns! <3 PUSSAR PÅ DIG :)

Hejsvejs! :)

Älskardig morfar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fegis!!!!! ;)

2009-06-09 @ 15:31:30
Postat av: Bengt orrhane

naughty naughty :D

2009-06-11 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0