jiiiieeppi! :)

Nu har jag en kamera, änteligen! :) :)
Men måste installera nån bajs skiva så jag kan
lägga in mina bilder :) ha int orka göra de än... ;)
Imorgon ska jag förhoppningsvis till pontus :)
Han for hem idag och slava hemma, hehe saknar dig gubbiiis ;*
Har haft hur kul som helst med min älskling<3
ska snart till norge också, de kommer juh äääääga STORT!!!! :D
Pontus ska komma andra veckan då vi är där, läääängtar som FAN! :D
Ska lägga in bilder från kameran senare :D HEJDÅ :D

Älskar dig jätte mke pontus lundberg R <3
alltid <3


Kommentarer
Postat av: rebecka

HEJ ISSA!=D

Jag saknar dig jättemycke!!!

Ja jag har kommit hem nu, haha jaa det gjorde jag, flera stycken faktiskt;)

KAn berätta mer sen ifall vi ska prata nån dag.

Du får gärna höra av dig eller ringa nån dag eller så kan jag ringa, bara du säger till!

Hoppas vi hinner ses innan skolan börjar!!

2009-07-10 @ 20:51:47
URL: http://reeebs.blogg.se/
Postat av: L-Å

Hej Isabell! Jaså, du har en blogg också! Hoppas allt är bra med dig ändå, vad jag kan förstå har nånting mindre trevligt hänt i en relation...



Jaså, Hare Krishnauppgiften sög? Hmm...



Ha en trevlig sommar och lycka till på omvårdnadsprogrammet! Ha en trevlig Norgeresa!

2009-07-11 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0