tröttis

Jag är sjukt jävla trött, vill bara lägga mig ner och sova x(
Gjorde provet idag, hoppas att det gick bra för det kändes bra :)
men man vet ju aldrig ;)
Min älskling är hemma idag också, hade verkligen hoppats på att
han skulle stanna men han kommer iaf på fredag :) Då far dessutom
min pappa och lilla syster till norge och ska byta lite julklappar med
några släktingar :) ska bli spännande och se vad man får :) det är ju inte länge
kvar nu! :D Sen är det inte heller länge kvar tills våran lilla krabat kommer :)
nejnej, nu ska jag dra. Sitter och ser en skräckis med lilla syster :)
kanske ska göra mig lite choklad puddiing också ;) gott gott!!
Pontus, glöm inte att vad som än händer så älskar jag dig av hela mitt
hjärta och kommer alltid att göra det! Du är mitt everything!
Lämnar aldrig någonsin dig min ängel :* <3 <3
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0