pluggar

sitter och pluggar inför provet om hjärtat som jag har imorgon x)
det kommer verkligen inte gå bra, kan seriöst ingenting sen så ska
jag bara sitta och läsa ur boken. troru nått fastna då elleR? ;o
haha det gör de inte kan jag lungt säga ;p
men jag ska läsa ändå och försöka få in det i huvudet men blir ig så
blire! ;) sen så har jag prov i datakunsknap som jag får ha när jag
vill men dethar jag inte ens kolla på :p haha!!

Nu är det inte länge kvar tills våran lilla bebis kommer, känner mig
så grymt nervös men det kommer nog gå bra :) Jag och min älskling
längtar jätte mycket! :)
På tal om min älskling, han är tyvärr hemma idag också :( inge roligt alls!
Saknar honom så grymt mycket, vill vara med han varenda sekund! :*
Jag älskar dig av hela mitt hjärta pontus lundberg! <3
Första gången jag såg dig så blev jag kär! Du är mitt allt min ängel! <3

hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0