oj oj oj :)

Snart är det jul, och snart kommer våran lilla ängel :)
Jag längtar hur mycket som helst, är så spänd på att se vad
det blir. Om det blir en liten och lugn Pontus eller en liten och galen Isabell :)
Jag saknar dig pontus!! Jag får träffa min älskling imorgon
kommer bli hur kul som helst! Har inte träffat honom på hela veckan :/
Var hos barnmorskan idag, förhoppningsvis för sista gången :)
Allt såg bara bra ut, nu är det bara för våran ängel att komma :)
fast inte på julafton, det hoppas jag verkligen inte :p fast det skulle inte
förvåna mig om den vill komma ut då ;) haha!
Så fort bebisen har kommit kommer jag lägga ut bilder, eller haha så
fort jag får tid lägger jag in bilder så ni kan ju hålla lite koll efter jul ;)
( dom som nu läser min tråkiga blogg )
Pontus, jag älskar dig över allt annat och jag lääängtar grymt mycket
till imorgon. Puss på dig! :* <3
hejjs!

Kommentarer
Postat av: Denice

JAG LÄSER, JAG LÄSER, JAG LÄÄÄSER =D Och jag läääängtar!

2009-12-17 @ 18:51:44
URL: http://abinitioadfinem.blogg.se/
Postat av: Denice

JAG LÄSER, JAG LÄSER, JAG LÄÄÄSER =D Och jag läääängtar!

2009-12-17 @ 18:51:48
URL: http://abinitioadfinem.blogg.se/
Postat av: L-Å

Lycka till så här i "slutet"!

2009-12-18 @ 19:33:11
Postat av: Sabina

SV; jamen förtusan! :D

073-8360636 ;)

Har ingen telefon nu men ska kirra en lånetelefon tep NUUU så jag inte missar lillbebben :P

2009-12-20 @ 16:11:57
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0