inte än heller

Fortfarande har det inte kommit någon bebis :) så ni vet ;)
Men imorgon är det tänkt men vi får väl se, jag tror inte att det blir imorgon
men man vet ju aldrig ;) Hoppas för bebbens skull att den kommer 1 Januari :)
Jag och min älskling lääängtar såå mycket!
På tal om min älskling, jag saknar honom jätte mycket. Har inte träffat han sen i
onsdags, han ska typ komma imorgon. (hoppas han gör det) Jag vill så gärna träffa honom
så jag kan pussa och krama ihjäl honom! :*
Hoppas alla har haft en bra jul men bra julklappar, jag blev iaf JÄTTE nöjd! :D
TACK SÅ MYCKET, mamma, pappa, camilla och min älskling + fler.. ni är bara BÄST!
Min CP kamera fick slut på ström och vi hade inge mer batterier så jag kunde inte ta nå kort..
men jag tog ett ego kort som jag nog kan bju på imorgon, och några andra på  min
älskling och min "lilla" mage :)
Imorgon blir det kanske stan, ska köpa en nessesär till mitt smink och ett par nya mjukisar :)
Sen skulle Camilla titta på nått och min kusin Cissi :) Som har firat jul med oss och sin mamma
(min moster Pia) :) Jätte kul att dom var här! :) Nu ska jag fortsätta se tv! :)
hare så bra, kolla gärna min tråkiga blogg så ni kan se om bebben har kommit :)
Jag älskar min pontus hur mycket som helst!! :* hoppas du kommer imorgon
älsklingen min!! <3 DU ÄR MITT ALLT, PUSS!
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0