FREDAG IMORGON!!

Så JÄVLA skönt att det är fredag imorgon, då ska jag få sova med min älskling!! :D Jag längtar hur mycket som helst!! Sen så kommer min kusin Cissi (ceciliao.blogg.se) och min moster Pia :) Vi ska se idol tillsammans och ha det mysigt, jag hoppas att erik vinner. Calle är fan inte dålig mennEriks röst är ju otrolig! Men dom är as bra båda två :)
Lycka till grabbar!!  Pappa och Camilla far imorgon klockan elva, jag ska fara och titta på min älskling då han lussar i pingstkyrkan klockan tio så jag måste fara hem tidigare för att säga hejdå, jag kommer sakna dom hur mycket som helst men å andra sidan så får jag ha mamma för mig själv (a) Aa pontus får ju också vara med då ;) (a) haha!     Förhoppningsvis tar dom med Julebrus hem och lite godis och självklart fisk men inte vilken fisk som helst utan världens godaste kveita! :D hur jävla gott som helst! :) (helleflundra på svenska) Men nu ska jag se lite mer tv sen bär det raka vägen till sängs, ska ju upp "tidigt" imorgon ;) Lääängtar såå mycket till jag får träffa min älskling, jag ska pussa ihjäl honom då jag ser han! :D <3  Jag älskar dig PontusLundberg av hela mitt hjärta! :* Jag kommer aldrig någonsin att lämna dig mitt gullefjun, utan dig vore mitt liv inte värt att leva <3 Puss på dig!! :*
Sov gott allesammens! hörs imorgon!
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0