Fredag idag!!

Äntligen fredag, har seriöst längtat hela veckan!! :D
Snart kommer min älskling hem från skolan, då ska jag pussa ihjäl honom (a)
han är verkligen världens sötaste, haha jag var och kollade på hans lucia idag ;)
riktig söting men han gömde sig hela tiden typ så jag fick inga bra bilder :p
han tog kort på mig också, har inte sett dom men aa ;)
hoppas klockan går fort nu då, jag vill pussa på min lilla ängel :*
Sen när jag var och kolla på lucian så träffade jag Amanda och Pernilla!! :D
hur jävla kul som helst, saknar er flickor jätte mycket! Har inte träffat pernilla på månader
typ så det var hur kul som helst :) Senare ikv kommer kusinen och mostern :)
kommer också äga, då ska vi se idol och förhoppningsvis äta oss tjocka på massa godis! :D
hehe vi hörs senare, hejjs!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0