Drygt

Har jobbat hur mycket som helst, har lämnat in fem arbets uppgifter och jag har tre stycken kvar
sen måste jag jobba jätte mycket i matten. Jag orkar seriööst inte, jag vill inte heller gå i skolan på
hela jävla veckan. haha jag har inte gått i skolan lika mycket som alla andra men jag har fan ingen
ork asså. Sen så vill jag att älsklingen ska komma tillbaka hit för jag saknar honom jätte mycket.
För er som kanske undrar så har bebisen inte kommit än, hoppas nästan på att den ska komma i veckan
för det skulle vara jätte roligt fast min mamma tycker inte det. Min älskling tycker däremot det han längtar
lika mycket som jag :) jätte roligt! Förlåt för att jag inte skrivit nått i helgen, har haft det mysigt med
mamma och pontus ;) Jätte kul att Erik vann idol, synd för Calle men han kommer ändå gå långt för
han är också jätte duktigt! haha Eriks tjej stod på scenen men jag trodde att det var hans syrra för jag
trodde att Erik och Tove hade nått på G för dom höll ändå på lite tkr jag :p haha!
Jag sitter och funderar på om jag ska göra mitt dataprov i veckan eller om jag ska ta det nästa termin.
Jag har inte läst på speciellt mycket så jag vet inte hur jag ska göra, det är ju typ mycket man ska läsa? :p
haha aja vi får väl se hur det blir med det, snart julafton jag lääääängtar jätte mycket till den goda maten
och julklapparna då förstås ;) Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och jobba typ :p
hörs sen! Jag älskar Pontus Lundberg av hela mitt hjärta! Utan honom vore jag ingenting!
Han är världens underbaraste och jag vill aldrig förlora honom. Jag är världens lyckligaste tjej!
Puss på dig min älskling! :* <3
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0