ännudrygare

Sitter och jobbar för fullt, är så jävla slut har ingen ork ikvar :p x(
sovde typ ingenting i natt heller, var inte i skolan idag. Men jag ska fan
dit imorgon, spela ingen roll hur trött jag är. Ska försöka göra mitt data prov då
men det kommer inte gå bra kan jag lova ;) haha! har läst på mycket idag,
och hela gårdagen. har svin ont i ryggen. Var till veterinären idag med lill vovvsingen
Svea :) hon fick sin sista vaccinationsspruta och framklorna klippta :) hon gnällde
ganska mycket, lill fjanten ;) Hon har busat i snön idag, det är inte lite snö ute (tkr jag)
hoppas det kommer mycket mer! :D Jag saknar min pontus jätte mycket, han mår
inte så bra så han var inte i skolan idag men han ska typ dit imorgon. Han slutar på
torsdag, och i helgen ska vi handla julklappar. Han ska handla åt hans fam. Jag ska
handla åt han, jag har redan handlat åt min fam. :) hehe mamma och pappa ska också
handla julklappar på, dom ska handla åt mig och camilla :) Camilla ska gå med mig
och älsklingen för hon ska handla åt mamma och pappa :) Nu ska jag fortsätta jobba.. tyvärr
men vi hörs senare eller imorgon! :)
Pontus Lundberg glöm inte bort att jag älskar dig mer än någon annan!
Du betyder allt för mig och jag kommer aldrig någonsin att lämna dig min lilla ängel! :* <3
Stora pussar på dig!!
hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0