sjuklingen skriver..

hej allihopa! :)
sorry för att jag inte skrev igår,
jag for hem till pontus. Nu sitter
jag hemma själv. är sjuk..
haha fattar inte hur jag kunde bli sjuk
för igår mådde jag prima. menmen..
allt kan hända.. :)
jag har inge feber men jag mår jätte
dååligt, inte roligt..

Annars så ska jag väl inte göra
så mycket idag än å bara ta det lugnt.
snart är det påsklov! :)
det kommer juh äga stort!! :D
ska till bettiis, ska vara med amanda och
självklart ska jag vara med min pontus!! :D <3

Btw, GRATTIS david och samuel, mina barndoms vänner!!
hejsvejs så länge! // issa sjuklingen :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

nääe stackare!!!

DU MÅSTE BLI FRISK SÅ VI KAN TRÄFFAS!!!

JAG SAKNAR DIG(L)(L)

2009-04-07 @ 16:22:59
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0