pain..

hejhej! :)

min rubrik är pain, vilket
betyder smärta.. hahah! :p
jag har typ helst seriöst sträckt min
nacke nå jävulst! :p jag har hur ont
som helst, tittar jag åt vänster känns
det som att jag ska dö! :O
men men det går kanske över senare,
ska be mamma masera ;] hehe..
Jag har värsta oturen idag, jag bloggade
förut om att jag hade blivit fälld, snacka om nog
pain på en dag!! ;)

Nu ska jga plugga inför mitt tyska prov
som jag har imorgon, nervöst! :)
sen så hoppas jag (hoppas, hoppas, hoppas...)
att mamma har beställt en tid åt mig
till en frisör, hoppas att jag får en tid imorgon
för mitt hår ser riktigt hemskt ut :D
Men jag kan komma in och blogga lite
senare :) :)

hejsvejs så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0