HEJ! :D

hejhejhejhejhej :)
har alla haft en bra helg?
jag har iaf haft en brabra helg :)
haha inte för att jag gjort så mke men,
jag har badat i holmsund det var väl ganska kul :)
kaaaaaaallt vatten ;)

Nu sitter jag på min svenska lektion och
ska skriva boken om mig, jag har inte kommit
nå låångt men det går framåt :):)
nyss satt jag i forum med david och amanda
världens gulligaste par!! :)
jag tog kort på dem men det blev inge bra,
ska ta kort senare och lägga in så ni får se :D
nu måste jag jobba men jag kan blogga sen när jag kommer hem :D
Btw, idag ska jag klippa mig kl tolv så
jag lägger in nån bild sen :D  PUSSS

hejsvejs så länge! // den glada issa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0